Overlijden Ludo (Woodfox )

Moderators: baardje, stinus

baardje
te veel tijd
te veel tijd
Contacteer:

Overlijden Ludo (Woodfox )

Berichtdoor baardje » 12 jun 2017, 19:11

Bedroefd maar ook met een zucht .....neem ik de taak op mij U allen te melden dat Camperchatter en globetrotter Woodfox (Ludo of zoals velen hem kennen Woodie ) op 7 juni de strijd heeft opgegeven tegen het vreselijke monster.

Zijn laatste reis gaat naar het onbekende ,maar vrij van zorgen en helaas zullen we lang moeten wachten op dit nieuwe reisverhaal , de vele reisverhalen waar we ieder jaar weer mogen in delen ,de nieuwe ontdekte camperplaatsen waar Ludo ons gretig mee plezierde enz ......dat zal voor mij en wellicht velen onder ons een grote leegte en gemis zijn .

En zeker als vriend waar menig treffen van de camperchat club mee opgevrolijkt werd door Ludo en Monique ......deze camper en het koppel zullen gemist worden ,maar het mag ons en zeker Monique een troost zijn dat Ludo nu in goede handen is .

Wie een laatste groet wil brengen aan Ludo .......dat kan op 15 juni in de aula.van uitvaartcentrum Hofmans te Kalmthout ,Kapellen steenweg 207 Samenkomst aldaar om 10:45 h

Stekte aan de nabestaanden en familie en zeker aan Monique die we deze dag zullen bijstaan en proberen een troost te zijn .

Eddy & Marie- Rosé
Afbeelding AfbeeldingDEEL JE BROOD, en het smaakt beter ,
DEEL JE GELUK, en het wordt groter.

stinus
meer dan 1000 berichten
meer dan 1000 berichten
Contacteer:

Re: Overlijden Ludo (Woodfox )

Berichtdoor stinus » 12 jun 2017, 23:15

Hij is aan zijn laatste grote reis begonnen. Het ga je goed Woodfox! :|
+ carpe noctem +

EBRA