Google mapsengine

Moderators: baardje, stinus

stinus
meer dan 1000 berichten
meer dan 1000 berichten
Contacteer:

Google mapsengine

Berichtdoor stinus » 01 aug 2014, 15:11

Op onze reispagina hou ik al een tijdje bij waar we met de motorhome hebben geparkeerd en overnacht. Ondertussen zouden er al aardig wat prikkers op de kaart van Europa zitten, mocht ik er eentje tegen de muur van mijn bureau hebben hangen. :roll:

Omdat ik er dus geen heb en mijn lieftallige echtgenoot gisterenavond het idee in mijn hoofd plantte om het eens op een computerkaartje weer te geven, heb ik de data even geïmporteerd via http://mapsengine.google.com

Je kan rechtstreeks een CSV-bestand uploaden met tot 100 GPS-lokaties of gewoon leesbare adressen per keer. Nuttig is het misschien niet onmiddellijk maar wel een leuke gimmick. :mrgreen:

Bijgewerkt versie tot en met de markers van ons laatste uitje in de herfstvakantie 2015. 8)

Afbeelding

Kan je nagaan hoe de kaart van jullie eruit ziet, die al jaaaaren met de camper rondrijden en veeeel meer tijd hebben dan wij jonge snaken. :lol:
+ carpe noctem +

de-vedetjes
ervaren gebruiker
ervaren gebruiker
Contacteer:

Re: Google mapsengine

Berichtdoor de-vedetjes » 01 aug 2014, 22:27

Je bent Poitiers vergeten aanduiden... :roll:
Laat de zon in je hart, geniet van het leven

baardje
te veel tijd
te veel tijd
Contacteer:

Berichtdoor baardje » 02 aug 2014, 12:41

t'Ja ......... er zijn dus nog héél wat plaatskens in Europa en op uw kaart die leeg zouden blijven :lol: maar bon het is al een begin en met de jaren zal de europeese grens misschien bereikt worden .

Zelf ga ik der niet aan beginnen .......ik wil het de mensen nie aandoen om GPS coördinaten van plaatsen in het hol van pluto ergens op de europeese wegen aan te smeren dank zijn mijn verschillende gps- kens :twisted: ( hoewel daar toch ook wat mooi plaatsjes uit te selecteren zouden zijn ).
Afbeelding AfbeeldingDEEL JE BROOD, en het smaakt beter ,
DEEL JE GELUK, en het wordt groter.

stinus
meer dan 1000 berichten
meer dan 1000 berichten
Contacteer:

Berichtdoor stinus » 04 aug 2014, 09:01

de-vedetjes schreef:Je bent Poitiers vergeten aanduiden... :roll:

Cognac ontbreekt ook. De lijst en dus ook het kaartje is maar à jour tot aan dag 7 van onze laatste trip. Omdat we een aantal locaties eerder al hadden bezocht (Saint-Pey d'Armens, Arcachon en Morienval) lijkt het misschien alsof ik Poitiers vergeten ben, maar dat is niet zo. :wink:
+ carpe noctem +

Terug naar “GPS Coördinaten + foto's + beschrijving”