Campercontact app

Moderators: baardje, stinus

stinus
meer dan 1000 berichten
meer dan 1000 berichten
Contacteer:

Campercontact app

Berichtdoor stinus » 14 jun 2017, 22:02

Connaissez-vous l'appli smartphone Campercontact? Une appli pour camping-caristes référençant 21.000 aires de services dans 51 pays.
** Campercontact et Le Monde du Camping-Car vous offrent un accès gratuit à la version complète de l'appli avec le code promo suivant: EJYC6 WJMRQ UX78C ZH5Q1
-> retrouvez l'appli sur Google Play et l'App Store. Plus d'infos sur http://www.campercontact.com
#campingcar #motorhome

Wie de gratis light-versie van de Campercontact App heeft gedownload op zijn iPhone of Adroid gsm kan die momenteel gratis opwaarderen met bovenstaande code.

Heb je ze nog niet? Dowload de App en open ze. Ga onder het tabblad (i) naar Promocode en geef de vier blokken in.

OK de full version kost u ook maar een euro of vijf maar je kan er toch een pint van drinken of er bij een France Passion boer (ga daar dan ook maar eens staan) bijna een fles wijn van kopen. :lol:
+ carpe noctem +

baardje
te veel tijd
te veel tijd
Contacteer:

Re: Campercontact app

Berichtdoor baardje » 17 jun 2017, 10:37

stinus schreef:
Connaissez-vous l'appli smartphone Campercontact? Une appli pour camping-caristes référençant 21.000 aires de services dans 51 pays.
** Campercontact et Le Monde du Camping-Car vous offrent un accès gratuit à la version complète de l'appli avec le code promo suivant: EJYC6 WJMRQ UX78C ZH5Q1
-> retrouvez l'appli sur Google Play et l'App Store. Plus d'infos sur http://www.campercontact.com
#campingcar #motorhome

Wie de gratis light-versie van de Campercontact App heeft gedownload op zijn iPhone of Adroid gsm kan die momenteel gratis opwaarderen met bovenstaande code.

Heb je ze nog niet? Dowload de App en open ze. Ga onder het tabblad (i) naar Promocode en geef de vier blokken in.

OK de full version kost u ook maar een euro of vijf maar je kan er toch een pint van drinken of er bij een France Passion boer (ga daar dan ook maar eens staan) bijna een fles wijn van kopen. :lol:

Ik heb de full version. .ik vraag me af waarom je hier int Frans aan het lullen bent ??? Dat is toch een Nederlands programma? :lol:

De nkc leden hebben het trouwens gratis , en vo diene prijs moeit nie laten ook he .....te meer daar het echt wel een goed programma is , volledig (alleez toch bijna want het wordt regelmatig geupdated)
Ikvind het zeer goed en maak er gebruik van ook .
Afbeelding AfbeeldingDEEL JE BROOD, en het smaakt beter ,
DEEL JE GELUK, en het wordt groter.

stinus
meer dan 1000 berichten
meer dan 1000 berichten
Contacteer:

Re: Campercontact app

Berichtdoor stinus » 17 jun 2017, 18:13

Ik oefen voor het verlof en Le Monde du Camping-Car is een Frans boekske.
+ carpe noctem +

Terug naar “GPS en Computer”