Ierland info op ;
http://www.reisverhaleneuropa.nl/htmbes ... rland.shtm
Ierland forum; (nieuw)
http://bravo.messageboard.nl/32127/viewtopic.php?t=3
Ierland
- baardje
- te veel tijd
- Contacteer:
eventjes mede delen dat :
Wegens onenigheid over het afhandelen van het financi?le gedeelte, buiten onze schuld, van de domeinnaam ierlandforum.nl hebben we besloten om deze domeinnaam niet meer te gebruiken. Misschien hebben jullie gemerkt dat het forum al een aantal dagen uit de lucht is maar via de standaard geregistreerde website, http://bravo.messageboard.nl/32127/ zijn we toch nog in de lucht.
Wij hopen dat jullie hier begrip voor hebben en hopen jullie weer snel op het forum te ontmoeten.
Groetjes Gea en Wim
Wij hopen dat jullie hier begrip voor hebben en hopen jullie weer snel op het forum te ontmoeten.
Groetjes Gea en Wim

DEEL JE GELUK, en het wordt groter.
Re: Ierland
De website is zo goed als dood. Wim is zowat de enige die nog ronddoolt op de site en af en toe een antwoord formuleert. Spijtig genoeg
Kent iemand een waardig alternatief ???

Kent iemand een waardig alternatief ???
- Goldedition
- meer dan 1000 berichten
- Contacteer:
Even reageren om te laten zien, dat hier wel degelijk gelezen wordt
maar neen, sorry

maar neen, sorry
“Ik weet heel goed dat de lezer helemaal niet zo’n behoefte heeft dit alles te weten,
maar ik heb er behoefte aan hun dit te vertellen.” Jean-Jacques Rousseau (1712-1780)
maar ik heb er behoefte aan hun dit te vertellen.” Jean-Jacques Rousseau (1712-1780)
- stinus
- Contacteer:
Wel dat dacht ik gisteren nu ook G 
Volgens hetgeen ik elders op het net lees zijn de camperplaatsen en campings in Ierland niet zo dik gezaaid, maar wordt vrij camperen en overnachten met de motorhome wel getolereerd.
Filip en Ria kunnen misschien wel wat info vinden op de fora van:
www.thehappycampers.co.uk (info omtrent vrij camperen in het algemeen, voor de Britse eilanden en Ierland)
www.wildcamping.co.uk (Angelsaksisch camperforum waar nog bekende Vlamingen huizen)
Zelf verbind ik Ierland nog steeds aan werkgerelateerde herinneringen, echt op reis of vakantie zijn we daar nooit geweest tot hiertoe. Maar wij hopen ooit eens terug die richting uit te trekken voor meer dan een citytrip met het vliegtuig

Volgens hetgeen ik elders op het net lees zijn de camperplaatsen en campings in Ierland niet zo dik gezaaid, maar wordt vrij camperen en overnachten met de motorhome wel getolereerd.
Filip en Ria kunnen misschien wel wat info vinden op de fora van:
www.thehappycampers.co.uk (info omtrent vrij camperen in het algemeen, voor de Britse eilanden en Ierland)
www.wildcamping.co.uk (Angelsaksisch camperforum waar nog bekende Vlamingen huizen)
Zelf verbind ik Ierland nog steeds aan werkgerelateerde herinneringen, echt op reis of vakantie zijn we daar nooit geweest tot hiertoe. Maar wij hopen ooit eens terug die richting uit te trekken voor meer dan een citytrip met het vliegtuig

+ carpe noctem +
- dotleo
- ervaren gebruiker
- Contacteer:
Ook eens kijken op:
http://motorhomingwild.forumup.co.uk/
(waar nog meer Vlamingen ook opzitten)
Je kan daar PDF lijsten downloaden.
Groeten
Leo
http://motorhomingwild.forumup.co.uk/
(waar nog meer Vlamingen ook opzitten)
Je kan daar PDF lijsten downloaden.
Groeten
Leo
Goldedition schreef:Even reageren om te laten zien, dat hier wel degelijk gelezen wordt![]()
maar neen, sorry
Ik heb het voor alle duidelijkheid over het Ierlandforum hé....maar ja, lezen en lezen is twee zeker!
Amai, weeral een welgemeende welkom hier op het forum... je stelt een vraag, krijgt meteen wat duiveltjes op je dak, oké begrepen...Bye bye
- stinus
- Contacteer:
Die duiveltjes staan voor "twisted", ie. onze volgens sommigen ietwat zieke humor.
Afgezien daarvan heb je toch antwoorden - in de mate van hetgeen men hier aan relevante info heeft - gekregen op je vraag.
Dàt is dus alvast geen reden om u minder welkom te voelen
Afgezien daarvan heb je toch antwoorden - in de mate van hetgeen men hier aan relevante info heeft - gekregen op je vraag.
Dàt is dus alvast geen reden om u minder welkom te voelen

+ carpe noctem +
- Goldedition
- Contacteer:
Filip&Ria schreef:Goldedition schreef:Even reageren om te laten zien, dat hier wel degelijk gelezen wordt![]()
maar neen, sorry
Ik heb het voor alle duidelijkheid over het Ierlandforum hé....maar ja, lezen en lezen is twee zeker!
Ik wilde gewoon vermijden dat er geen reactie kwam, op dit forum, man man man
Zullen die een cultuurshock krijgen op hun Ierland reizen
Die Ieren zijn nog gekker dan wij, en hun humor al helemaal ziekelijk
En lichtjes "peated"
“Ik weet heel goed dat de lezer helemaal niet zo’n behoefte heeft dit alles te weten,
- stinus
- Contacteer:
Goldedition schreef:Die Ieren zijn nog gekker dan wij, en hun humor al helemaal ziekelijk
En lichtjes "peated"
Ziedaar de reden waarom ik er mij destijds onmiddellijk thuis heb gevoeld, toen mijn werkgever me destijds naar ginder zond

+ carpe noctem +
- Goldedition
- Contacteer:
stinus schreef:Goldedition schreef:Die Ieren zijn nog gekker dan wij, en hun humor al helemaal ziekelijk
En lichtjes "peated"
Ziedaar de reden waarom ik er mij destijds onmiddellijk thuis heb gevoeld, toen mijn werkgever me destijds naar ginder zond
je moest gaan turf steken ?
Terug naar “Groot Brittanië/Schotland/Ierland”